Nieuwe verbinding in ons online jaarverslag 2014

Print pagina

Nieuwe verbinding in ons online jaarverslag 2014

Geplaatst op: 20 april 2015

Het jaar 2014 ligt al weer even achter ons. Graag willen wij met u terugblikken op dit jaar, door middel van ons online jaarverslag.
Nieuwe verbinding is het thema van het jaarverslag 2014 van Elker en Het Poortje.

Het jaar 2014 stond in het teken van de begrippen ‘transitie’ en transformatie. Het ging om overgang en om verandering. Om vroeger en nu. Om een oude manier van werken’ en  om ‘een nieuwe manier’. Het jaar 2014 was vol in beweging met als resultaat: nieuwe verbinding. Verbinding met u, met de cliënt, met de ouders en pleegouders en met de samenleving. Wij willen u bedanken voor deze samenwerking en de verbinding in 2014. We kijken uit naar de samenwerking in 2015 om de transformatie nog verder vorm te geven.

Graag nodig ik u bij deze uit om onze digitale versie van het jaarverslag te  bekijken op www.nieuwe-verbinding.nl

Het is vooral een jaarverslag met veel beelden en daarmee het bekijken waard. Cijfers zijn voor u in een beeld weergegeven, maar ook te downloaden als PDF in het jaarverslag.

Veel kijk- en leesplezier gewenst.