Elker start online cliëntenpanel

Informatie & advies

050-5239494

Print pagina

Elker start online cliëntenpanel

Geplaatst op: 28 september 2017

Elker voert al jaren cliënttevredenheidsonderzoeken uit. Maar cliënttevredenheid wordt niet alleen bepaald door de kwaliteit van zorg maar ook door omgevingsfactoren. Afdeling Marketing en Communicatie van Elker heeft daarom het initiatief genomen om een online panel op te zetten. Via het online panel van Elker kunnen ouders, professionals, en cliënten (12 +) meedenken over wat er bij Elker gebeurt. Zo kan Elker met de ervaringen en tips de zorg- en dienstverlening verder verbeteren. Afgelopen maanden is er geworven voor panelleden en vandaag is de eerste mailing verzonden.

Hoe werkt het cliëntenpanel?

Leden van het panel krijgen drie keer per jaar via e-mail een uitnodiging om een online vragenlijst in te vullen. Deze kan gaan over de website, het plannen van afspraken, wachtruimtes of andere onderwerpen. De invulling van jeugdzorg zelf is géén onderwerp.

Daarnaast kan het een enkele keer voorkomen dat we een onderwerp verder willen uitdiepen. In dat geval organiseren we een ontbijtsessie met ongeveer tien deelnemers uit het panel. Leden ontvangen hiervoor eerst een uitnodiging, leden kunnen er ook voor kiezen om alleen deel te nemen aan de online vragenlijsten.

Ook meedenken met Elker?

Wij zijn voor het panel altijd op zoek naar ervaringsdeskundigen, mensen die (recente) ervaringen hebben met Elker als cliënt, ouder van cliënt of verwijzer.

U kunt zich hier aanmelden.