Print pagina

Wilt u advies of wilt u een cliënt aanmelden? Het is ook mogelijk om een casus voor te leggen om te kijken welke hulp het beste aansluit bij de vraag van uw cliënt.

Bel gerust met het Team Aanmelding en Advies van Elker: telefoon 050 – 5239494 (bereikbaar op werkdagen tussen 8.30 – 12.30 en 13.00 - 17:00 uur). Ook bereikbaar via e-mail: aanmelding@elker.nl
Let op: Team Aanmelding & Advies is vanaf 1 april 2019 elke werkdag van 8.30 tot 12.30 uur telefonisch bereikbaar.

Op werkdagen kunt u elke ochtend van 9.00-11.00 chatten met Team Aanmelding en Advies. U ziet dan een groene chatbutton rechtsonder in beeld.

Hoe snel wordt er gestart met hulp?

Wij kunnen doorgaans snel starten met de gevraagde hulp. Hoe eerder een behandeling start, hoe beter. Wij nemen altijd binnen 5 werkdagen contact met de cliënt op. Het vervolgtraject start dan het liefste zo snel mogelijk daarna, maar altijd binnen 6 weken na het eerste contact. Dit is afhankelijk van de hulpvraag en de gewenste behandeling. Bij crisis en situaties waarin de veiligheid van kinderen en jongeren in het geding is wordt altijd binnen 24 uur, of wanneer dit nodig is, direct zorg geleverd.


Tip

Elke woensdagochtend heeft Team Aanmelding en Advies casusoverleg. Als verwijzer bent u van harte welkom om tijdens deze ochtend uw casus voor te leggen en te bespreken. Wanneer u van deze gelegenheid gebruik wilt maken kunt u contact opnemen met Team Aanmelding en Advies.